Actualizare – posturi disponibile în Primărie

Primăria Corbeanca a publicat recent anunțuri referitoare la posturile vacante pentru transfer și posturile pentru care au fost demarate procedurile de recrutare, în cadrul administrației publice locale. Astfel, vă prezentăm un update al numărului de posturi vacante pentru care se poate depune cerere de transfer. Dacă aveți studii în domeniile specifice posturilor și îndepliniți condițiile de vechime necesare, vă invităm să ne contactați pentru mai multe informații.

Posturi încă vacante

  1. Arhitect Șef
  2. Inspector superior – Serviciul Urbanism – Compartiment Utilități Publice și Protecția Mediului
  3. Referent 1A  – Serviciul Urbanism – Compartiment Utilități Publice și Protecția Mediului
  4. Inspector Principal – Serviciul Financiar Contabilitate, Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Compartiment Impozite și Taxe Locale
  5. Consilier Superior – Serviciul Financiar Contabilitate, Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Compartiment Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative
  6. Consilier Asistent – Serviciul Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene
  7. Consilier Superior – Serviciul Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene
  8. Referent Debutant – Serviciul Dezvoltare – Compartiment Administrativ
  9. Polițist Local I Principal – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Ordine Publică
  10. Polițist Local I Asistent – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Inspecție și Control.
Pe larg

1. Arhitect Șef

Condiții pentru ocuparea postului – studii de specialitate:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 361, lit.b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
  • să fie atestat de Registrul Urbaniștilor din România;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii; 

Vechimea în specialitate necesară: 7 ani

2. Inspector superior –  Serviciul Urbanism – Compartiment Utilități Publice și Protecția Mediului

Studii de specialitate: 

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie civilă și instalații, construcții, ingineria mediului sau urbanism;

Vechimea în specialitate necesară: 7 ani

3. Referent 1A  – Serviciul Urbanism – Compartiment Utilități Publice și Protecția Mediului

 Studii de specialitate:

  • studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

Vechimea în specialitate necesară: 5 ani

4. Inspector Principal – Serviciul Financiar Contabilitate, Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Compartiment Impozite și Taxe Locale 

Studii de specialitate: 

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic;

Vechimea în specialitate necesară: 5 ani

 

5. Consilier Superior – Serviciul Financiar Contabilitate, Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative – Compartiment Resurse Umane, Juridic și Acte Administrative

Studii de specialitate: 

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul psihologie, științe umaniste, sociologie;

Vechimea în specialitate necesară: 7 ani

6. Consilier Asistent – Serviciul Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene

Studii de specialitate:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic, juridic sau construcții;

Vechimea în specialitate necesară: 1 an

7. Consilier Superior – Serviciul Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene

Studii de specialitate:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic, juridic sau construcții;

Vechimea în specialitate necesară: 5 ani

8. Referent DebutantServiciul Dezvoltare – Compartiment Administrativ

Studii de specialitate: 

  • studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

Vechimea în specialitate necesară:

 

9. Polițist Local I Principal – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Ordine Publică

Studii de specialitate:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Vechimea în specialitate necesară: 5 ani

10. Polițist Local I Asistent – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Inspecție și Control

Studii de specialitate:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Vechimea în specialitate necesară: 1 an

Concursuri

Posturile pentru care s-a încheiat perioada de depunere și evaluare a dosarelor, urmând ca în luna martie candidații declarați admiși în urma etapei de selecție a dosarelor, să susțină proba scrisă:

  1. Șef Serviciu în cadrul Serviciului Dezvoltare;
  2. Șef Serviciu în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative
  1. Inspector Superior în cadrul Serviciului Dezvoltare – Compartiment Investiții și Fonduri Europene
  1. Inspector Superior în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate, Resurse Umane și Acte Administrative – Compartimentului Executări Silite.

 

Posturi în validare

Sunt în validare 3 posturi pentru care au fost transmise spre aprobare către Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) anunțurile privind datele privind concursurile, iar în momentul în care acestea vor fi validate, de către ANFP, vor fi publicate și acestea.


Așadar, dacă aveți studii în domeniile juridic și economic, vă invităm să rămâneți la curent cu detaliile oficiale.

Mai multe informații vor fi disponibile începând cu data de 12.03.2025 pe site-ul oficial al Primăriei Corbeanca și pe site-ul ANFP.

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și anunțuri, vă recomandăm să urmăriți pagina oficială de Facebook a Primăriei Corbeanca.

Vă așteptăm cu interes!